vineri, 22 februarie 2013

Un alt articol care demonteaza mituri alimentare induse de marii producatori de alimente...

http://adevarul.ro/sanatate/dieta-fitness/top-10-inventii-marketing-nutritionistii-demoleaza-miturile-alimentare-ouale-prepelita-nu-fac-mai-sanatos-iaurtul-bifidus--pacaleala-mamaliga-ingrasa-fel-painea-1_5125f95d00f5182b85875ff8/index.html

Din pacate marea majoritate a produselor din magazine sunt false, sintetice, concentrate, daunatoare sanatatii in cantitati mari.

Haideti sa luam biscuitii, pe care ii dam lui Sebi din cand in cand. La inceput nu am fost atent la ce ar putea contine ei, dar citind pe site-urile de nutritie sanatoasa mi s-au aprins beculetele si am vazut ca ei contin margarina vegetala. Si in plus alte E-uri.

Am cam renuntat la ei si am trecut pe fulgi de cereale simpli, bio sau oricum de la firme cunsoscute.

Exemplele sunt nenumarate, de la mezeluri, carne macra, lapte, paste, produse de patiserie, painea, nu mai stii ce sa mananci. Marile firme de produse alimentare probabil au laboratoare chimice unde fac tot felul de preparate si in functie de costurile de fabricatie (care trebuie sa fie cat mai mici) le arunca pe piata fara sa se gandeasca la implicatiile asupra sanatatii oamenilor.

Alimentele, la fel ca medicamentele, sunt introduse in organism si au aceleasi efecte asupra sanatatii. Mananci otrava, distrugi organismul.

Daca la un aliment se face reclama insistenta, e clar ca acel produs nu e bun pentru sanatate.

Reclamele mincinoase la alimente ar trebui interzise - vezi actimel, margarine, fastfood, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu