miercuri, 3 iunie 2015

Fiecare zi e un nou inceput...

Trec zilele una dupa alta si din ce in ce mai des ma gandesc ce am realizat pana acum si ce voi realiza in viata pana la marea intoarcere catre origini.

Pot spune ca nu sunt deloc multumit de ceea ce am facut pana acum, m-am lasat inundat de lucruri marunte, de placeri si de suparari marunte.

Societatea actuala ne bombardeaza cu tot felul de oferte care ne naucesc, ne seduc, ne fac sa cheltuim timp si bani pe praf si deseuri.

Am asteptat mai mult de la societatea postcomunista, dar acum suntem niste rotite si mai mici decat acum 25 de ani, suntem consumatori, buzunarele noastre nu mai sunt ale noastre.

Fiecare dintre noi constientizam mai mult sau mai putin aceste lucruri, sunt si oameni care incearca prin diverse metode sa iasa din aceste MATRIX.

Apropo vezi acest blog http://fymaaa.blogspot.ro/

Una din caile de a iesi din acest cerc a fost pentru mine crearea unei lumi creata mai mult sau mai putin de mine: o gradina a mea cu pomi, legume, flori, iarba multa.

Aici plantez ce vreau, muncesc din greu pentru a nu mai pierde serile la televizor si calculator, ma simt fericit cand vad plantutele cum cresc, cum se bucura de soare si de apa cu care le ud.

Desigur mai sunt si poticneli, greseli, daunatori de tot felul, ploi acide, poluare, etc., dar una peste alta invatam din greseli si investim in viitor. Cel mic are unde sa se joace in aer liber fara sa vedem betoane, asfalt, masini si mizerie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu