vineri, 10 martie 2017

Ce am mai facut cu gradina...

Nu am mai scis de mult pe acest blog. Incerc sa reiau...
Fata de cele scrise in articolele anterioare in 2016 am mai achizitionat inca un solar in care am pus aproape numai ardei. Au iesti foarte multi, dar spre sfarsitul verii au inceput sa se usuce din fire, apoi ardeii au fost atacati fie de niste viermi mai verzi, fie de un fel de mana.
In solarul vechi am pus tot rosii, dar recolta de anul asta a fost mai slaba. Destul de repede frunzele au fost atacate de fungi, apoi rosiile de aceiasi viermi verzi. Am avut multe soiuri de rosii, chiar si galbene, vinete, portocalii, etc.
Via a facut ceva struguri, dar foarte multe vite au fost afectate de bruma/inghet la sol in 7 mai. A fost cea mai tarzie bruma de cand ma stiu.
Intr-unul din solare acum am ceapa mare, ridichi (in cateva zile sper ca le culeg), niste spanac, niste salata, dar s-a racit vremea in ultimele zile si s-au oprit din crestere.
Pomii arata bine, in doua saptamani cred ca infloresc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu