miercuri, 17 august 2011

De unde procur alimentele crude?

Fiind vara legumele si o parte din fructe le iau de la tara: gulii, sfecla rosie, dovlecei, vinete, ridichii de luna si negre, rosii (inclusiv cherry), ardei, mazare, fasole, conopida, spanac, telina, leustean, patrunjel, marar, castraveti, cimbru, busuioc, prune, corcoduse, mere, struguri, gutui.
Anul acesta am facut cu mamaie de acolo o gradina frumoasa, am cumparat seminte, am pus razoare, am udat. Bineinteles ca mamaie a dus greul, mai ales ca au fost si perioade secetoase.
Semintele care le mananc le iau de la Sanovita, din supermarket cumpar ulei de masline, de struguri, ocazional si legume si fructe cand nu ma duc la tara, conserve de naut si fasole rosie, masline, ciuperci.
Condimente am de la niste prieteni care lucreaza in Kuweit si vin de 2 ori pe an in tara: piper alb si negru, coriandru, curry, sofran, etc.
Am cumparat un dehidrator Ezidri de 1000 w, cu el usuc la greu legume. Am facut un fel de mix de legume care il folosesc in loc de delikat si vreau sa va spun ca da un gust delicios la mancare. Cred ca daca pun o ligurita intr-o cana fierbinte iese o supa exelenta.
Am facut separat si ceapa uscata, rosii uscate inclusiv pudra, ardei uscati, verdeata uscata.
Anul asta mi-am schimbat complet alimentatia!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu