joi, 7 iunie 2012

Gradina Iunie 2012 - Cea mai tare furtuna pe care am vazut-o

Dupa saptamani intregi de ploi am reusit sa ajung si la tara. Din pacate s-au nimerit Rusaliile asa ca nu am putut face mare lucru, mai ales ca vineri seata (1 Iunie 2012) a tras o ploaie cum rar am mai vazut, din fericire nu a durat decat 15 minute, altfel era prapad.
Evolutia norilor imi aminteste de filmele si documentarele despre tornade. Mai jos cateva foto dinaintea furtunii.







 Interesant, nu?
Gradina a cam stagnat. Dar au inceput sa apara rosiutele, am mancat crud primul dovlecel tzuchinni, ridichile s-au facut la greu anul acesta. Categoric e anul ridichilor.



Cam asta e cu inceputul de vara, se anunta zile de caldura si sper ca gradina sa o ia din loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu